sobota 17. září 2016

SIMPLE KIT projekty

VALIKA 

Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes by som vám chcela ukázať moje projekty zo septembrového kitu, ktorý je ( ako inak ) jedinečný. Páčia sa mi ako netradičná svetlo - modrá farba dodala klasickým jesenným farbám úplne nový rozmer. Krásne papiere v spojení s dokonalými chipboardovými výsekmi z dielne PA mi dali len jednu možnosť - a to vytvoriť mužské pohľadnice, ktorých nikdy nie je dosť. 






Inak tento kit je naozaj dokonalý spôsob ako zdokumentovať rodinný výlet, takže určite sa k nemu ešte vrátim :)

LEA

Když jsme spolu, nic nám nechybí

Jako podkladovou čtvrtku si z kitu vyberte bílou s oranžovou mřížkou.
Z kraftové čtvrtky uřežte pruh cca 8 cm široký a přilepte jej přesně doprostřed podkladové čtvrtky, tj. cca 11 cm od okrajů.
Z barevné hexagonové čtvrtky si uřežte obdélník o velikosti cca 15 cm x 20 cm a přilepte jej cca 3 cm od horního okraje podkladu a cca 8 cm levého i pravého okraje.
Z archu samolepek si vyberte jednu a nalepte ji cca 3 cm od spodního okraje a cca 2,5 cm od levého i pravého okraje kraftové čtvrtky.
Fotku o velikosti 10 cm x 15 cm v orientaci na výšku nalepte cca 7,5 cm od horního okraje a cca 2,5 cm od levého i pravého okraje hexagonové čtvrtky.
Z pásku kartiček PA si vyberte jednu a přilepte ji cca 1 cm od horního okraje a cca 5 cm od levého i pravého okraje hexagonové čtvrtky.
Oba spodní okraje fotky ozdobte barevnými výseky z archu PA. 
Pravý horní okraj fotky ozdobte dvěma přírodními výseky PA.
Na závěr stránku dozdobte enamelovými tečkami a přírodními výseky, tak jak vidíte na mém ukázkovém projektu.




Na tyto zážitky se nezapomíná

Na podklad si z kitu vyberte bílou čtvrtku s barevnými křížky.
Z tmavé srdíčkové čtvrtky si uřežte obdélník cca 21 cm x 15,5 cm a přilepte jej na podklad cca 1,5 cm od horního okraje a cca 1,5 cm od pravého okraje.
Na tuto čtvrtku přilepte dvě fotky velikosti 9 cm x 13 cm v orientaci na výšku cca 1,3 cm od všech okrajů a cca 0,5 cm od sebe.
Z archu barevných výseků PA si vyberte jednu visačku a nalepte ji přes spodní okraj pravé fotky. Pod ni nalepte jeden štítek, na který můžete napsat nebo narazítkovat datum.
Pod tento štítek nalepte jednu samolepku PA.
Na závěr už jenom dozdobte enamelkami a přírodními výseky podle mé ukázky.



JANA

Když už mi tento krásný podzimní kit přistál doma na stole, musela jsem si jednu stránku taky udělat a překvapivě to stihla i aktuálně v průběhu daného měsíce. Líbí se mi zajímavá struktura papírů a lehce „pánské“ barvy - prostě paráda k retro fotkám. Hodně jsem stříhala jednotlivé papíry, ale nejvtipnější byl samotný nápis „retro“. Chtělo to velká černá písmena, leč moje nejoblíbenější už značně prořídla, takže jsem nadpis vyvedla v hnědé (i tady jsem musela písmenka lehce vyrábět) a popisovačem ho načernila! Žádná sláva, ale tak se ta stránka prostě nesmí moc dopodrobna zkoumat …


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover