neděle 7. srpna 2016

PROJECT LIFE výměna druhá


Dnes tu pro vás máme pokračování naší PL výměny. Tentokrát vám své stránky ukážou Lucka s Leou a pozor, Lucka si dokonce řízla do Božina!
 
LEA: Lucka svůj PL dělá po měsících, takže mi poslala spoustu krásných fotek z jednoho rána, kdy si s Matteem na snídani dělali palačinky. Bylo na mě, které fotky použiju a které ne. Krásné byly všechny, takže to byl ze začátku problém. Hlavně jsem na to šla strašně vědecky :D Nakonec věda musela stranou a vznikly tyto dvě stránky. Snažila jsem se použít barvy spíše decentně, ale nevím, jestli zrovna s tou oranžovou se mi to povedlo.



LUCIE: Lea mi poslala fotky v úžasné kvalitě, se kterými se pracovalo samo. Stačilo jen přidat trochu journalingu a dopsat to důležité a bylo hotovo. Na ozdoby moc nejsem, a tak ani dokončení stránek mi netrvalo dlouho. Snad mi Leuš odpustí, že jsem si řizla do Božinka.



7 komentářů:

Pin It button on image hover