pondělí 18. července 2016

PRODUKT Papero amo

JANA B.

O jakém úžasném produktu Papero amo můžu já asi tak psát? Hádáte dobře, dneska to opět bude kartičková smršť. Mám je všechny a miluju je do poslední! České tématické kartičky od Lucky Šindelkové!

Začněme těmi cestovatelskými. Trochu mě v poslední době úplně nesedí kapsování, a tak si většinou na druhou stranu velkých třicítkových stránek udělám jednu kartičkovou. Výhodou takové nekapsové stránky je, že si můžete zvolit JAKÉKOLIV rozložení a jednotlivé ozdoby nebo fotky mohou PŘESAHOVAT. Prostě máte maximální volnost tvoření a taková stránka vaše album báječně okoření. Tímto způsobem jsem zpracovala i náš cestovatelský den do UK.


Sice jsem mluvila o přesahu ozdob a fotek, ale na tuto stránku jsem si nakonec vystačila pouze s kartičkami


Strojové písmo - mé oblíbené. A k cestování se dost hodí.


A jaké by to bylo cestování bez pořádného sebáka?




Druhá inspirace je princeznovská. V nádherných jemných barvách. Nejvíce jsem využila kartičky s neutrálním pozadím.


Jak už jsem několikrát zmiňovala, snažím se na fotkách nechávat volný prostor. Nejenže je oko pozorovatele vedeno správným směrem, ale také vzniká báječný prostor na různé dekorace či nápisy. V tomto případě jsem použila vellum, vystřižený mráček přišila a doplnila další Papero amo úžasností - černými písmenky.


Big shot nezklamal a vyřízl luxusní okénko pro fotku.


Celá stránka je ozdobena šitím. Když už nevím, čím jiným dozdobit, něco málo někam vyšiju. Je to hodně nenápadné, ale přesto mám pocit, že jsem trochu zdobila.


Korunku jsem z kartičky vystřihla a díru zakryla fotkou. Razítko "čas zazářit" je z planner kitu.


Co říci závěrem? Že už se nemohu dočkat, až budou další a další nové kartičky, protože ty české jsou prostě úplně nejvíc nejlepší!

3 komentáře:

  1. Krása, Jani, a ty stehy, to je takový krásný "easter-egg" jen pro pozorné, a to já jsem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuji moc, Di, a máš pravdu, fakt to není moc vidět, ale pro ten pocit, že jsem něco zdobila to dobré je :)

      Vymazat
  2. Geniální - miluju tvé použití velumu a pak to kruhové okýnko s křížkovým stehem - luxusní Jani. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover