čtvrtek 23. června 2016

Život v design teamu / LUCIA

LUCIA
 
Najlepšie je, keď mi príde SMSka s info o tom, že „internetový obchod Papero Amo vám odoslal zásielku“... vlastne ešte lepšie je, keď mi tá zásielka už príde a ja si idem pro ňu : - )




Myslím, že  všetci, čo si toto teraz čítate, viete, čo je to za pocit, keď si otvárate nový kit ...

 


S najnovším júnovým kitom mi prišli aj skvelé drevené písmenká a tiež najnovší PLANNER kit, ktorý som navrhla.


Fotky sú vytlačené, začína tvorenie!



Popri tom si vždy pustím nejakú hudbu, na youtube mám na to dokonca vytvorený „crafty playlist“ : -D A úplne najlepšie je, keď Pepsi spí (a nechodí po stole a nezhadzuje mi všetko na zem...)

 

Kreatívny neporiadok – ako krásne všetko farebne ladí! Úplne necielene, ale ešte aj tavná pištoľ je ružová :-D


Tu znova kreatívny neporiadok, ale už so zobudenou mačkou. A začína mňaukať, lebo sa chce hrať. Toto ma vie niekedy tak vytočiť!! :-D hlavne keď mám rozrobenú stránku...


Nakoniec som myslela, že vám ešte ukážem nejake moje PL stránky. V tomto roku som totiž začala aj Project Life – ale taký môj špeci, robím si vždy len jednu stránku na týždeň a tým pádom si týždne ani nečíslujem tak, ako sa majú, len jednoducho názov mesiaca a ktorý týždeň to je, napr. Jún, week 1.Celkom sa mi nazbierali PL kartičky... nejaké som si kúpila, ale väčšina je od Family Portraits a hlavne od Papero Amo a kartičky, ktoré som navrhla.


Jeden album už mám plný, už som si aj objednala ďalší na druhú polovicu roku (to je neskutočné, že už polrok fuč!!!)

A teraz malá zaujímavosť – tu sú VŠETKY moje albumy – a áno, mám na nich vyhradenú jednu policu v skrini s oblečením :-D

Tu je zopár mojich PL stránok. Do albumu si vkladám aj klasické scrapbookové 12x12 stránky, takže je to taký mix (Jana Bennett, vďaka za tip ;-) )





4 komentáře:

  1. Ty stránky PL jsou naprosto kouzelný, chci vidět víc:) odkud máš prosím ty skvělé kartičky(makronky,konvička..) ty nutně potřebuju:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vdaka Veronika :) tie su od Family Portraits, polska firma je to :)

      Vymazat
  2. jéj, tie mám aj ja :-) a tiež poznám ten skvelý pocit, keď cinkne sms, že príde balíček s novým kitom :-D už sa veru neviem dočkať júla :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Aaaaach , krásne sa to číta aj pozerá 😘

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover