pátek 24. června 2016

PROJECT LIFE day

LEA
 
Dnes pro vás mám takový tip, jak ozdobit vaše PL album. Budeme potřebovat vyřezávací šablony a big shot nebo raznice. Já jsem si jako první vzala úvodní kartičku 20. týdne. Pomocí big shotu jsem si vyřezala na kartičce vlaječku, na černou čtvrtku naembossovala datum a úvodní kartičku podložila.



Ve druhém případě jsem si řízla do fotky, na černou čtvrtku nalepila českou samolepku z aktuálního PA simple kitu a fotku podložila.



A ve třetím případě jsem zase řízla fotku.


Já mám všechny fotky podlepené bílou čtvrtkou, takže tady jsem si podlepovat vyřezané místo nemusela, ale vy si je podlepte. Vyřezanou šipku jsem si nalepila lícovou stranou na washi pásku, nápis a šipečky jsem si potřela lepidlem a přilepila do vyřezaného místa na fotce tak, aby mi zůstal přilepený pouze nápis a šipečky. Tím jsem si vytvořila spíše takový negativní výsek. 



Pěkný PL day!

4 komentáře:

  1. Leuš, to je paráda, hlavně ta poslední fotka se mi děsně líbí, zajímavý efekt!

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, přidávám se, speciálně ta poslední šipka je super nápad! Ale řekni mi, jak to děláš, že ti washi nezničí fotku? Já mam teda zkušenost, že z fotky nic neodlepím bez viditelného poškození ... ani washi. Ale třeba to bude tím, že si je tisknu doma, ač na originální Canon papír ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já si taky tisknu fotky doma na Seplhy, takže tím to nebude... tohle nebyla klasická washi, ale taková ta lehce povoskovaná papírová páska. Jinak si washi trochu olepím předem, pokud vím, že ji nechci lepit trvale. O triko nebo párkrát ji nalepím na ruku. A děkuji!

      Vymazat

Pin It button on image hover