pondělí 25. dubna 2016

Produkt PA


Novinkové PL kartičky
Alena

Je mi ctí vám ukázat první projekt z nových českých kartiček TAHLE CHVÍLE navržené naší skvělou Lucií Šindelkovou. Kartičky jsou opět v jemných tónech a opět převažuje bílá, tudíž se skvěle hodí téměř ke všemu. Zpracovávala jsem náš 10. týden a nakonec jsem byla sama překvapena, jak mi fotky ke kartičkám ladí.


Pokaždé, když pracuji s Lucky designem, nemám nějakou nutkavou potřebu zdobit. A tak tomu nebylo jinak ani u této strany. Já, známý patlálapatlála, ozdoba sem, ozdoba tam, jsem si vystačila jen s chipboardovou abecedou, bavlnkou, butonkem, samolepkou a šesti enamelkami. Cože?? A pak, že se nedá dělat PL levně!

Důkaz místo slibů. Tady máte detaily stránky.


Oněch šest enamelek je jen na úvodní kartičce, ovšem její nátěr jakoby barvou na zeď je skvělý.


Po dlouhé době jsem vzala do ruky jehlu a bavlnku, ale takhle kartička si o to přímo říkala. A na vedlejší jsem nemohla nechat trojúhelníčky pod fotkou.


Vyšívání nemůže být jen na jedné, a tak jsem využila designu kartičky. Bílý obdélník jsem si drze dovolila vyříznout, aby přesahoval fotku.


A jako poslední tečku tři křížky pod citát a rámeček kolem fotky a kartička má hned jiný rozměr.

Doufám, že jste z nových kartiček nadšené jako já a brzy je uvidíme na vašich projektech na facebookové stránce.

1 komentář:

  1. nezbývá než souhlasit, TAHLE chvíle je prostě supeeer! a mám radost z toho tvého šití, Ali, paráda to je!!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover