úterý 15. března 2016

PROJECT LIFE day

PL album 2015: HOTOVO!
Jana B.

Není nad to být v Design Teamu Papero amo. Nejenže máte o zábavu postaráno, ale i takový pomyslný bič je k mání, abyste nezahálely. A tak dnes, prakticky v půlce března, mohu směle do světa hlásat, že mám rok 2015 kompletní! Některé zdatnější mě podobnými výkřiky stresovaly již začátkem ledna (Leuš?), a tak jsem dnešní PL příspěvek pojala jako deadline k dokončení nedokončeného. A že bylo co dohánět! Dva prosincové, jeden říjnový a jeden zářijový týden mi v albu zely prázdnotou jak ústa staré ženy. Dnes to tedy bude nadlouho ...

I když ... zářijový týden se mi báječně hodil k novinkovému PL kitu, takže jeho prezentaci si ponechám na některé další dny. Aspoň uvidíte, jak univerzální kit pro nás Silvie navrhla.

Přesuneme se tedy do konce října. Podzimní kartičky od Lucky Barabas byly úžasné, ale častým používáním mi zásoby prořídly. Byla jsem tedy nucena sáhnout po další podzimní alternativě - krásných papírech Indian Summer od We R Memory Keepers. Naštěstí jsem měla v zásobě i insta kartičky této kolekce, takže o nápisy a různě vystřihnuté ozdoby nebyla nouze.


Z kartiček jsem vystříhala, co se dalo. Ze zbytků jsem pak vyřezala písmenka na nápis nebo jen orazítkovala.



Nemohlo chybět vellum s journalingem a šití.


Pro záznam víkendových událostí jsem použila vložku, tzv. insert od Becky Higgins. Jedná se vlastně o poloviční stránku designu A. Jednu stranu jsem věnovala svému vlastnímu víkendu v Liberci, druhou "osiřelému" zbytku rodiny.


A jelikož byl víkend v režii tatínka, nechala jsem ho napsat journaling.


O zápisky z tvořivého víkendu jsem se ráda postarala sama. Moni je asi nejčastější scrapženou objevující se v mém PL albu. Že by to bylo tím, že pořád sedíme "vedle sebe"?


Hop a skok z barevného října rovnou do adventního prosince. Na 51. týden jsem použila kartičky ze "zimně-vánočního" PL kitu aneb zpracovávám zbytky.


A stříhám!



Poslední stránkou, která mě nedokončená v albu "strašila", je tato povánoční. Z Lucčiných krásných kartiček už zbylo málo, a tak jsem vytáhla nádherné papíry Christmas on Market Street. A zdobila chipboardy a výseky ze stejné kolekce. Tvoření v rámci kolekce mám vůbec nejraději a vlastně v poslední době ani jinak netvořím. Jeden nemusí pořád přemýšlet, jestli se to k sobě hodí, všechno je sladěné a hned po ruce - stačí jen před tvořením vytahat.



Ano, ano, Christmas morning poslední den v roce. To totiž "dorazily" dárky od Father Christmas (ty naše děti se mají!). A já taky, konečně pořádné fotky z rozbalování dárků, které nejsou žluté.


Na poslední stránku v albu jsem původně zamýšlela takový fotkový souhrn, ale nakonec jsem to vyřešila jinak - do kapsišek přišla všechna ta krásná ručně dělaná přáníčka, která mi hodné scrapduše poslaly. A já za ně ještě jednou děkuji!


Už jsem vám teď chtěla přát Veselé Vánoce :) (venku to tedy na Vánoce opravdu vypadá). To asi z té velké radosti, že je to za mnou a mohu si užívat lepení současnosti.  A jak jste na tom s loňským rokem vy? Hotovo?

9 komentářů:

  1. Janičko, krása! I přes použití barevných kolekcí to je krásně jemné. Nechápu, jak to děláš :-) 2015 jsem měla hotový v podstatě v lednu, dělala jsem 6x8 alba, vlezlo se mi to do dvou + 1 celé na December Daily. Teď jedu zase velké album 2016 a snažím se nemít skluz, ale brzdí mě fotky. A to jsem si na tento týden ještě vymyslela a Week in the Life projekt...

    Žanet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Album 6x8 je mi sympatičtější čím dál tím víc .. až děti odrostou a nebude toliko změn, jdu do něj... já už chci konečně něco od tebe vidět! :) pořád se nějak míjíme ...

      Vymazat
    2. Doufám, že bude brzy příležitost :-)
      ž.

      Vymazat
  2. Janka máš to nádherné :) pochopila som, že v PL svete je to veľká vec tak ti srdecne gratulujem k tomuto úspechu ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a závidím :-) musím se dokopat a už to taky dodělat, ale když já vždy vytuhnu u počítače a prohlížím si tady ty vaše inspirace a kochám se a čas letí a letí.... :-D a já stále na netu :-D (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tomu naprosto rozumím ... chce to být offline, aby člověk něco vytvořil, viď .. díky, Veru

      Vymazat
  4. Janinko, nádherné, jemné a inspirující! K tomuhle bych se chtěla prolepit ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, Jani ... a ty už jsi prolepená, o tom není pochyb!

      Vymazat

Pin It button on image hover