sobota 5. března 2016

Novinky ve světě scrapu / LEA

Novinky od Pinkfresh Studio
Lea


Jsem docela všímavý člověk a nedávno jsem si tedy na FB v zahraničních PL skupinách všimla jedné značky, kterou jsem vůbec neznala. Tak jsem pátra a vypátrala. Jedná se o značku Pinkfresh Studio. Podařilo se mi vypátrat, že mají zatím 3 kolekce, z toho jedna je vánoční, takže tu vám představovat nebudu, ale je hezká, to zase ano :-).



Představím vám tedy dvě jejich kolekce. Ta první, starší, se jmenuje LIFE NOTED. V této kolekci najdete jak jednotlivé čtvrtky 12x12, tak sady čtvrtek ve dvou velikostech 12x12 a 6x6 a čtvrtku s kartičkami na PL ve velikosti 3x4




Kolekci nechybí ani samolepící abeceda




Nebo acetátové výseky slov




Z ozdob to jsou epoxydové samolepky




Kartonové chibpoardové samolepky se zlatou fólií




Gumové samolepky



A můj velký favorit… washi samolepky



Novinková kolekce, která se jmenuje FELICITY se mi líbí moc! Má takové jemné barvičky a ty doplňky… ach!!! Pojďte se rozplývat se mnou :-)


Stejně jako u předchozí kolekce jsou k dostání jednotlivé čtvrtky 12x12 a sady čtvrtek ve dvou velikostech 12x12 a 6x6



Úžasná pěnová abeceda



Nebo vellum abeceda



Dále to jsou rozkošné samolepky a samolepky s frázemi



Sada papírových výseků




A ozdobičky… samolepicí flitry a dřevěná srdíčka a hvězdičky




Nesmí chybět sada washi samolepek



Jediné, co mě až tak neoslovilo, jsou pěnové glitrové samolepky



Mám takový dojem, že budu potřebovat celou kolekci!


Při svém pátrání jsem objevila i sady razítek a vybrala jsem pro vás 3 nejzajímavější





Určitě se podívejte i na jejich blog, kde najdete spoustu inspirace a taky nějaké ty návody, jako třeba tento parádní. Tak co na tuto značku říkáte vy? Líbí se vám?

1 komentář:

Pin It button on image hover