pátek 5. února 2016

SCRAPBOOKING návod


NARODENINOVÁ POHĽADNICA S CITÁTMI
Lucia
 
Ahojte. Keď som dnes vyrábala pohľadnicu pre kamarátku na narodeniny, hneď som si aj postup nafotila, že sa podelím s vami o návod na výrobu tejto trochu viac ako pohľadnice : )

Ako základ som použila scrapbookový papier z creative kitu, ďalej budeme potrebovať zopár čistých obyčajných papierov, bakers twine, crop-a-dile, písací stroj alebo len pero a ďalšie veci na zdobenie.
Polovicu scrapbookového papiera preložíme na polovicu a prednú stranu dotvoríme. Tá moja je úplne jednoduchá, použila som len penovú nálepku od Dear Lizzy a neskôr som ešte dolepila biely plastový kvietok z nejakého staršieho kitu od PA.



Prichystáme si biele kancelárske papiere – môžu byť rôzne veľkosti, ale menšie ako pohľadnica, aby nevyčnievali – a tiež preložené na polovicu, lebo ich budeme spolu viazať.
 

Na papiere napíšeme rôzne citáty alebo priania... Ja som ich písala na písacom stroji a niektoré som ešte dozdobila malým srdiečkom.  
 

Tieto papieriky alebo „mini knižočku“ prišijeme dovnútra pohľadnice (jednoduchšie sa nám bude šiť, ak ich najprv predierujeme).  
 
 
Hotovo : )  
 

7 komentářů:

  1. Tanto papír je vážně dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je opravdu úžasný papír!!! Holky, doufám, že bude...

    OdpovědětVymazat
  3. Lucia Děkuji. Tohle je dokonale jak barevné tak nápadem a provedením! Úžasné

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera!! A nápad je naprosto báječný!!

    OdpovědětVymazat
  5. to je vážně nádhera Luci, přesně moje barvy a ten psací stroj do toho! Jsi nejšikovnější :)

    OdpovědětVymazat
  6. to je vážně nádhera Luci, přesně moje barvy a ten psací stroj do toho! Jsi nejšikovnější :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover