neděle 28. února 2016

PROJECT LIFE day

Titulka před titulkou
Lea

Jak už jste určitě dávno zaznamenaly (myslím, že jsme tady stále samé ženy), od prosince loňského roku si můžete předplatit nový PLANNER kit. Osobně jsem plánování zatím ještě nepropadla, ale přece si nemůžu nechat ujít všechny ty krásy, které v Planner kitu najdete. Takže i já jej mám předplacený a snažím se ho zakomponovat do svého PL.

V prvním kitu mě velice zaujal rozdělovač s plameňákem a zároveň i jeho druhá strana s předsevzetím na rok 2016. Chtěla jsem jej tedy využít z obou stran. Rozhodla jsem se, že si za pomocí tavičky FUSE (dále jen fusák) vytvořím takovou titulku před titulkou :-).


Nejdříve jsem si na zadní straně rozdělovače vybrala předsevzetí, která bych chtěla v tomto roce dodržet (Anička se divila, že jsem si nevybrala říkat ANO :-)) a narazítkovala fajfku z kalendářové sady.


Pak jsem si vzala klasickou nedělenou kapsu 30x30 cm, do které jsem přesně doprostřed umístila rozdělovač a fusákem zatavila.




V polovině spodní strany kapsy jsem si také fusákem zatavila dělící čáru a do každého rohu  jsem nasypala flitry, korálky, chipboardy a pozor! nepočítala jsem je, takže nemám v každém okýnku stejný počet :-).Kapsu jsem uprostřed zatavila na obou stranách.


V horní polovině jsem si stejně jako ve spodní zatavila dělící a opět nasypala flitry, korálky a chipboardy.

Nakonec jsem fusákem zatavila celou horní linku kapsy, aby nic nevypadlo ven :-). Původně jsem si říkala, že bych do kapsy nasypala i nějaké glitry, ale nakonec jsem nenašla odvahu :-).



Pěkný PL day!

6 komentářů:

  1. To je krásný nápad! Já bych na předsevzetí spíš měla mít naučit se říkat "ne", snažím se už spoustu let, ale pořád jsem ta, co na všechno kývne, i když se jí to moc nelíbí a pak jsem zavalená prací druhých a dělám věci, které mě nebaví.
    Žanet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám úplně stejný problém. Musíme se to prostě naučit. :-) (Verča S.)

      Vymazat
  2. Taky se mi to moc líbí ... super nápad ...

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, no mam tedy o duvod vic zabrednout i do planner kitu...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to moc pěkné Leo. Já jsem si rozdělovač s plameňákem zalaminovala a nám ho na poličce, abych ho měla stále na očích. Bylo by škoda ho založit do diáře. :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover