pondělí 8. února 2016

ORGANIZACE pracovny


Washi organizácia
Valeria

Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes by som vám chcela ukázať čo som zmenila vo svojom ateliéri. Vopred vás však musím upozorniť, že tých zmien nie je veľa. Zamerala som sa však na moje washi pásky.


Pôvodne som si pásky a iné nevyhnutnosti skladovala v malých IKEA krabičkách. Nebolo to zlé, ale ani dobré.


Inšpirovala ma fotka na pintereste. Tam sa zmestili pásky do krabičky, ktorá sa dala aj zatvoriť. Začala som tým, že som si našla krabičky od pečiacich papierov a fólii.


Bohužiaľ sú všetky krabičky veľké, takže do môjho šuflíka pasovala len jedna. Tú som si pretrela bielou akrylovou farbou. Nezmestili sa mi všetky pásky, preto som ich musela roztriediť na obľúbené a menej využívané ;) Obľúbenými som si ozdobila aj vonkajšok krabičky. Som vizuálny tip, a tak verím, že si ľahšie zapamätám vzory, ktoré už vlastním. Potrebujem však oveľa viac takýchto krabičiek, takže budem behať po potravinách a drogériach s metrom v ruke. Potrebujem presne 29 cm :)


Aj všetky moje embossingové prášky som vložila do jednej krabičky. Naopak glitre som radšej zatvorila.


Taktiež si začínam pomaly vytvárať zbierku slovenských pečiatok. Musím tam premiestniť zopár kúskov aj z dielne Paperoamo  


Konečne som si kúpila aj "nasúvacie poličky". Dlhšie som nad nimi premýšľala. Nebola som si istá či budú fungovať, ale fungujú. V jednej mám embossingové prášky, ktoré využívam veľmi často.


V druhej mám pomôcky na organizovanie pečiatok - papiere, euroobaly, magnetické fólie ... ale aj vlhčené obrúsky do zásoby.


Niektoré veci sa však nemenia. Napríklad kam dať Vianočný materiál ???!!! Odprisahala by som , že som si kúpila len asi 10 pečiatok a zopár vločkových flitrov .... Táto krabica sa mi však nezmestí do skrine !!!! :-D Musím niečo vymyslieť a dúfať, že budúci rok budú predávať len samé ohavnosti.


Lúčim sa s vami s prianím, aby sme mali dostatok peňazí na všetky scrapbookové nevyhnutnosti a dosť miesta, kam ich uskladniť ;-)

6 komentářů:

  1. až vymyslím, kam tu krabičku umístím, tak tohle je ONO, nádherná, polepená, k sežrání!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. janka aj ja už týždeň premýšľam kam ju uložiť, aby nebola skrytá v šúflíku :-D a ďakujem :)

      Vymazat
  2. Vali, dekuji za moznost nakouknout k tobe do pracovnicky! a krabicka na washi pasky nema chybu!

    OdpovědětVymazat
  3. to je bezva nápad!!! Děkuji, možná také vyzkouším!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. evka Ďakujem. Dúfam, že nejaké to miestočko nájdete ;)

      Vymazat

Pin It button on image hover