neděle 21. února 2016

Narozeninová INSTAGRAM soutěž



INSTAGRAM SOUTĚŽ

Formát čtverečku je ten nej! 
Vlož do dnešní 20. hodiny fotku na svůj Instagram s hashtagem 
 
A vyhraj balíček s překvapením v hodnotě 300 Kč.

ZADÁNÍ
fotografie musí obsahovat něco, co ti připomíná Papero amo :)
(něco co jsi vyrobila z našich materiálů, naše kity u tebe doma,
 Papero amo fanouškový předmět, atd.)


UPDATE 20.00

CENU ZÍSKÁVÁ:
Petra Boháčková

anebo...#petra.bohackova.16? :)

26 komentářů:

  1. Jdu si udělat čaj do svého PaperoAmo hrnecku a cekat na 14h, Instagram nemám a zakládat zatim nechci. Mezitim treba vytvorim neco insta ctvercoveho, abych si bez toho instagramu nepripadala tak OUT ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiři, tak to je super, z hrnečku chutná nejlíp :) Bez instagramu rozhodně out nejsi!

      Vymazat
  2. Tak tohle je normální diskriminace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se jdu tedy věnovat dcerce a čekat na 14 hod :-D Zatím ani nevím co to Instagram je - krom toho, že vidím spousty čtvercových fotek od jiných lidiček, ale jak to funguje, to je mi velkou neznámou. (Verča Sembolová)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, proto jsme to vyhlásily - třeba abyste zase objevily něco nového :))

      Vymazat
  4. ja si tiež počkam na tu 14 hod :-) instagram nemam takže nič :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko ale doufám teda že tvoříš v challenge jako o život!

      Vymazat
  5. a to já jsem už vložila, vím přesně, co mi papero amo připomíná nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  6. pro bezinstagramové: Holky nebojte se toho :) nemusíte zatím vidět nějakého dalšího sociálního čerta! Instagram můžete mít a jen koukat na jiné fotky, nemusíte dávat svoje. Ale zase můžete :P A je perfektní mít někde bokem sbírku těch nej fotek a třeba se o ně podělit. A nebo účet skrýt a povolit nahlédnout jen vyvoleným. A pomocí tagů hledat podobné fotky a inspirovat se...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jak se to nastavuje. To je něco jako pinterest? Tam už mám fotek habaděj :-) (Verča Sembolová)

      Vymazat
    2. Veru, na Instagram dáváš své fotky, pokud chceš. Musíš si jej nainstalovat do tlf. jako aplikaci.

      Vymazat
    3. Leuš: dobře zkusím, díky. Zkoušela jsem přes google, ale to tam chtělo zadat mé telefonní číslo a na to jsem opatrná :-) Verča

      Vymazat
  7. Ach jo holky, jdu zakládat instagram :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych se Instagramu taky nebála! Má spoustu filtrů, který dodá fotkám šmrnc :-) Já mám svůj účet skrytý a vybírám si, koho chci, aby mě sledoval. Na Instagram dávám ty fotky, které nechci dávat na FB. Fotky se dají pořizovat přímo v Instagramu nebo je můžete nahrát z galerie v tlf. Takže se toho fakt nemusíte bát :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám instagram ráda...ani nevkládám tolik svoje fotky, jako se chodím inspirovat...ať co se týká tvoření, tak např. i módy apod. Je to super aplikace...a jednoduchá.

    OdpovědětVymazat
  10. Holky, když mám soukromý účet, vidíte fotku, když jsem ji označila hashtagem? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím si, že nebude vidět.. jakou máš přezdívku

      Vymazat
    2. Už jsem si nastavila profil jako veřejný :) olavelner

      Vymazat
  11. Holky, co je instagram a hashtag?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaji - zjednodušeně řečeno, Instagram je sociální síť postavená na fotkách. Můžeš přidávat svoje, ale taky můžeš jenom prohlížet pomocí hesel, tzv. Hashtagů, což je znak #. Za ten přidáš vyhledávané slovo a máš to. Takže např. #paperoamo . Jinak vše najdeš na www.instagram.com

      Vymazat
  12. Tak a je to tam. Jen teda nevím jak se pozná, že je to moje. Ale tak první fotka tam je :-D Všechno nejlepšíííí. Verča Sembolová :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo, moc děkuji! Mám obrovskou radost!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover