neděle 21. února 2016

Narozeninová CHALLENGE!


Že se scrapbooková stránka tvoří děsně dlouho? Dnes se spolu toto tvrzení pokusíme trošku poopravit! Úkolem v narozeninové challenge je vytvořit stránku podle přesného zadání od členek našeho DESIGN TEAMU a to přesně za HODINU a PŮL (ať máš teda i nějaký ten čas na focení:).

A protože jsou ty narozeniny a my jsme hodný holky - zúčastnit se můžou i ti, co to nezvládnou do časového limitu. Stačí stránku poslat do 19.30 hod. Ti, kteří to stihnou a pošlou stránku do 15.30, získají 3 hlasy v losování o cenu a tím i mnohem větší šanci na výhru.

Tzn. přečti si podmínky a utíkej čarovat :)


ZADÁNÍ

Vytvoř scrapbookovou stránku podle těchto podmínek:
  • Lucie Š. - slovo LÁSKA - možné jsou i její obměny jako miluji, mám ráda
  • Jana V. - TROJÚHELNÍK
  • Jana B. - PROVÁZEK (prý aby ses na něm případně mohla oběsit, dodala Jana...)
  • Lucia B. - RAZÍTKA
  • Lea - MŮŽEŠ POUŽÍT POUZE BÍLOU A ČERNOU BARVU (fotka může být barevná)

DEADLINE

a čas ti běží...teď!
Pošli fotografii hotové stránky DNES

  • do 15.30 (jeden projekt 3 hlasy)
  • do 19.30 (jeden projekt 1 hlas)
na email atelier@paperoamo.cz s předmětem Narozeninová CHALLENGE.
Fotky budou vystaveny dnes ve 20.00 a vítěze vylosujeme.

VÝHRA

Krásná sada kartiček CHALKBOARD od WeR Memory Keepers.
Využiješ ji v PL, na klasický scrap i na přáníčka.

19 komentářů:

  1. Jeden dotaz :) či som to pochopila správne okrem fotky ktorá môže byť farebná by mala byť stránka čierno biela??? :-) použité papiere a pod.???

    OdpovědětVymazat
  2. Jee škoda, že jsem pryč a vrátím se az večer :-/ Jinak super výzva, na černobílou stránku se chystám už dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Neuvěřitelné, ještě 15 minut do konce a už tu máme 5 projektů! Jste nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ja použila transparentni flitry a ty mrchy vypadaji na fotce jako ruzove, ale ony nejsooou vazne ne :-D

      Vymazat
    2. Jo Míši, vím který myslíš, to ti budeme počítat :D

      Vymazat
    3. A já si četla zadání až před půl třetí, nějak jsem nabyla dojmu, že vše bude do 20 hod....kdybyste u mě hledali slovo laska, tak je napsané nahoře na srdicku,možná mírně schované za provázkem...;)

      Vymazat
  4. Holky toto mi nedelejte skoro som dostala infarkt :D ale som to nejak stihla. Moj osobny rekord v zivote som nemala tak rychlo hotovu stranku :) ale super milujem tieto vyzvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kurnik snad to nebude problem ked som pouzila slovo LOVE. Alebo hej??? :-(

      Vymazat
    2. Neboj Ivi, já ho tam mám taky :D

      Vymazat
    3. Uff Aničko tak to som rada :) malem druhy infarkt :D

      Vymazat
  5. DĚVČATA! Přišlo nám skvělých 16 projektů :) Jsme na vás hrdé! Děkujeme. Ostatní mají šanci ještě do 19.30.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si v klidu u kafíčka dávám dort na vaši počest a znovu si čtu zadání. Slovo láska tam mám, trojúhelníků asi tak 680 ;-), provázek dlouhý i na to oběšení, krom barevné fotky jen černou a bílou, ale vyděsilo mě slovo "razítkA" :-O Použila jsem jen jedno, to je tak, když si člověk čte zadání v rychlosti :-( Jestli to nepla, do 19:30 bych kdyžtak stihla přetvořit a dorazítkovat:-) Dejte prosím vědět :-)

      Vymazat
  6. To byla teda výzva :)) Snad jsem to stihla, nevím přesně, jaký je velitelský čas. A doufám, že nevadí trojúhelníky schované v obdélnících :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to teda bylo něco!!! Já se tady v klidu přehrabuju těmi svými zbytky a hledám bílo-černé papíry ... Ahááá, ještě by to chtělo vytisknout nějakou fotku ... vybírám, upravuju v PicMonkey ... Kolik je hodin?? Cože ... 14:52!! Ještě raději kontroluji, jestli jsem se nespletla a uzávěrka je fakt v 15:30 - a taky, že je!! Rázem začíná panika a můj stůl za chvíli vypadá jak po útoku tornáda ... Sakra došlo mi lepidlo - hledám nové .. Ufff - už jenom vyfotit stránku ... 14:25 ... Foťák mi hlásí "Není vložena SD karta" ... jsem v háji ... Nechávám zrcadlovku zrcadlovkou a beru na focení svůj iPhone ... Uffff! Viva Papero amo :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Holky to byl můj časový rekord. No, že jsem to poslala na jiný email, stane se, šup oprava, posílám už na správný. Nadšená že jsem to možná i stihla....ha chybí mi provázek??? to snad ne :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja makala jak o život abych to stihla. No dala jsem paměťovou kartu do pc a on se začal sekat tak ani nevím jestli jsem stihla. Posílala jsem přesně v 15:30 ale možná tam skončilo 15:31

    OdpovědětVymazat
  11. A mně se v tom shonu probudila počůraná dcerka - takže do toho ještě sprchování a převlíkání. Ale taky jsem to dala - ufff. Miluju takové výzvy, aspoň mám hotovou další stránku do alba. Verča Sembolová

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover