čtvrtek 4. února 2016

Jaký byl CREATIVE WORLD ve Frankfurtu 2016!

CREATIVE WORLD 2016


Tento rok jsem se na frankfurtský veletrh vydala sama, zatímco druhá půlka PA si (bezpochyby elegantním) obloučkem sjížděla zasněžené svahy kdesi na jihu :) Ale to neznamená, že bych byla osamělá - hned několikrát na mě vyskočila skupinka českých/slovenských scrapžen! Tímto zdravím Kristínku s Martinou a taky Šárku, Johanku, Lucku a Báru - bez vás by to nebylo ono :)

Hned na začátku jsem si řekla, že se u žádného stánku nebudu zdržovat žádným vyráběním. Jsem tu přece pro to, abych pro ty naše holky našla nějaké krásné věci a na žádné plácání není čas, že. JENOMŽE, jedno z prvních míst které jsem navštívila, byl stánek PRIMA MARKETING a v něm Riikka Kovasin. No a když se tě Riikka zeptá, jestli si s ní chceš udělat visačku, tak prostě řekneš ŽE JO. 


A protože jsem si mohla vybrat barvy, tak to nemohlo dopadnou jinak než modro-zeleně. Riikka měla na hraní nové superpigmentové barvičky a ty teda musíme mít!


Na akvarelový papír jsme si vodním štětcem nanesly ty naše barvy, pak metalickou rub-on folii (moje krásně tyrkysová), pak jsme razítkovali stejnými barvami místo razítkovacího inkoustu.


A nakonec fešné šňůrky :)


Riikka už měla vyrobenou pěknou výstavku visaček a přáníček:


A nakonec jsem vám ještě vyfotila jejich krásnou instalaci.



Nevyhnula jsem se ani stánku washi pásek MT TAPES. 


Tyto široké můžete použít třeba jako tapetu!


Můj oblíbený pestrobarevný stánek DOODLEBUG. 


Ach ty enamelky!


Nové letní kolekce, však už je to za chvilku tady.


Nebo ještě zimní? 


Moc jsem se těšila na stánek HERO ARTS, samozřejmě nezklamal! 
No řekněte, razítko s papírovým jeřábem prostě MUSÍME MÍT.


Nové kolekce silikonových razítek:



Na stánku byla skvělá KATHLEEN GRAUMUELLER
 a ke všem razítkům měla připravené ukázky použití.


No a speciálně pro nás udělala přáníčko s ananasem
Použila na něj novou vyřezávací šablonu, která kousky papíru jen tak nasekne, boží!


A pak už můj nej nej nejoblíbenější stánek AMERICAN CRAFTS. Ti mají na starosti kromě svých výrobků i takové značky jakoBecky Higgins, Crate Paper, Heidi Swapp, Pebbles, Pink Paislee a Studio Calico.


Měli vystavená barevná albíčka...


...nové Project Life kolekce...


...dokonalé abecedy...


...kolekci od Dear Lizzy...



...jednu od Maggie Holmes...


...miminkovskou od Crate Paper...


...nebo Pink Paislee...


...a nejvíc jsem se těšila na tu od naší PAIGE EVANS, která byla opět na stánku a tak jsem měla prohlídku i s odborným komentářem :)


Nějaké ty krásy přivezli i od Heidi Swapp a to je vždycky na co se dívat!


Nejvtipnější zážitek mě ovšem čekal na stánku BO BUNNY. A to jsem tam skoro nešla, protože mi ty jejich papírky připadají už trochu designově zastaralé. Ale naštěstí jsem si to rozmyslela, a už už jsem byla lapena do sítě - "...nechceš si vyrobit přáníčko?". "Ty jo, ani ne." "Pojď, bude sranda." "Tak teda jo." No ono by to asi bylo v pořádku, kdyby to neříkal MUŽ. Celej od glitrů. 


Směju se mu ještě teď. Byl to dokonalej KEN od BARBIE, jak řekla Lea, a při výrobě toho nejošklivějšího přáníčka na světě (vlastní matka mi řekla, ať to proboha nikde neukazuju, ale nemohla jsem vás o to připravit) jsem se bavila jako nikdy. Myslím, že by muži měli tvořit častěji, už jenom proto, abysme se jich mohli ptát, jak to teda je s tou glitrovou pastou...


P.S. Bo Bunny team byl vzorně připraven na návštěvníka každé národnosti, a nápis LOVE měli přeložený snad do všech světových jazyků!


SOUTĚŽ 

No a samozřejmě, že jsem vám něco přivezla! Máme připravených 6 balíčků se suvenýry z výstavy. Pokud chceš jeden z nich vyhrát, nech nám pod článkem komentář, a my v neděli vylosujeme vítěze.



UPDATE NEDĚLE 7.2.

Velké losování proběhlo a máme 6 výherkyň:
Soňa Drdíková
Petra B
Jaaja
Lucie Faltová
Dankafoto
Tereza

Příští rok zase, Auf Wiedersehen!

64 komentářů:

  1. To je tedy záplava novinek. Ani nevím co si mám přát dřív. :-)
    Marie K.

    OdpovědětVymazat
  2. ...mohla bych jet příští rok s Vámi? ...nebo prosím alespoň do eshopu to puntíkaté album k objednání :-)!

    OdpovědětVymazat
  3. No to je nááádhera, ty superpigmentové barvičky a enamelky a washi pásky a razítka, a ....je tu uveden dokonalý nákupní seznam ;) Musel to být zážitek procházet se mezi všemi těmi poklady (včetně blyštivého glitermana)
    Soňa Drdlíková

    OdpovědětVymazat
  4. Tesim se, co z toho uvidim u vas v eshopu :-)!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tam bych asi byla nemožná. Co mi by se tam všechno líbilo... Určitě bych trávila nejvíce času u razítek a zdobení, tak jako u naší jediné výstavy, kterou každý rok navštěvuji. Ale zato se celý rok na ni intenzivně připravuju, aby v den D prasátko mohlo vydat svůj obsah. Moc se těším, co uvidíme v obchůdku. Hana Staňková

    OdpovědětVymazat
  6. Já chci kurz s glittermanem! :-D :-D (Ani, mě nelosujte..)

    OdpovědětVymazat
  7. Náááááadhera, na to by mi ani týden nestačil:D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je zase kraaasa. Úplný raj. Musím to raz zažiť :-) kazdopadne dakujeme Anička za ukážky a už teraz sa teším na novinky v e-shope.A razítka Hero Arts sú paraaadne dufam aj tie kvetinove budú. Na pranicka idealne ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Waw krasa, nadhera, muselo to byť veľmi inšpirativne, ticho zavidim a tešim sa na novinky :)

    OdpovědětVymazat
  10. prohlížet budu asi na několikrát...Ani, přečetla jsem jedním dechem...a taky se hlásím ke květinovým Hero Arts

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Ani, celkem tě obdivuji, že se v té záplavě scrapbookových věciček neztratíš. Já bych určitě nevěděla kam dřív :o)
    Díky za super reportáž.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně jsi to napsala...a ten odstaveček o tvoricim chlapovi je uzasnej :-)
    Na nektere nove kolekce uz se moc tesim!

    OdpovědětVymazat
  13. Hnedka na první pohled mě dostaly barvičky,takže doufám, že jich vezmete do obchůdku hooodně :) a jestřáb od Hero art je skvělý! :) A úplně nejvíc chci kolekci od Paige! Na tu se mooooc těším :) doufám, že jsi jí od nás všech pozdravovala :) těším se co naskladníte.

    OdpovědětVymazat
  14. glitter man :)) poprskala jsem si monitor :) jinak samozrejme, chceme vsechno a ja skemram prstickem za Bloom od Maggie Holmes! (taky nelosuj, ať holkám nezabírám místo) :)

    OdpovědětVymazat
  15. muž, celej od glitrů. To mě rozsekalo :-DD Už se těším na novinky na e-shopu. Prasátko třes se :-)

    OdpovědětVymazat
  16. To je pokoukáníčko, musí to být úžasné být přímo v centru dení a moct si všechno osahat,jjj.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to já bych se asi naopak chtěla zrdržet u všech stánků a s každým si něco vyrobit :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Holky!!! To musel být ráj!!! Už se těším na novinky u vás v e-shopu!

    OdpovědětVymazat
  19. Tak glittrový muž pobavil :-) Moc "hezké" přáníčko sis vytvořila !
    Moc se těším na kolekci od Paige a na novou Dear Lizzie, mají to krásně pestré a veselé. Musela to být zábava a závidím možnost si vše osahat a vyzkoušet.

    Žanet

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý článek, hned bych se na veletrh vypravila taky :-)Mě se moc líbí kolekce Bloom od Maggie Holmes a pak i miminkovská od CP, určitě bude co nakupovat...Katka Kalčíková.

    OdpovědětVymazat
  21. Na letní novinky se ani moc netěším, co jsem koukala na videa z CHA, tak je to na mě trochu divočina ;). Ale ta origami razítka jsou nádherná :). Taky jsem zvědavá na ostatní novinky ve vašem e-shopu :).

    OdpovědětVymazat
  22. No nevím jak ostatní, ale já to sjela od shora dolů nejmín 5x!!! Hltala jsem vše.... Jedním slovem úžásné!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Glitrový Ken mne dostal. Zajímavé věcičky ... asi nejvíc se mi líbí barvičky.

    OdpovědětVymazat
  24. Jen tiše závidím! A už se těším na všechny novinky (hlavně na Hero Arts).

    OdpovědětVymazat
  25. To by jeden neřekl, jaký vliv na výtvor může mít gliterman :-) Na krásné novinky se už těším!

    OdpovědětVymazat
  26. To je krása! Už se těším až něco bude i u nás!

    OdpovědětVymazat
  27. Super fotky :) už sa teším na novinky :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak za me urcite kolekce od Paige, chci predobjednavku,aby se na me dostalo! !! Jinak Ken mne pobavil a nejen mne,ale i manzela, doted si myslel ze jediny scrap muz je Tim Holz. Pranicko mas pekne,takove retro, zaradila bych ho jako cestnou cenu!

    OdpovědětVymazat
  29. Hmm, takovou výstavu bych si taky dala říct, bych to proslintala od začátku do konce :D :D

    OdpovědětVymazat
  30. Bozinku bozinku tolik krasy...tak ted urcite neusnu a kdyz jo, tak se mi bude zdat jen enamelkach :-D

    OdpovědětVymazat
  31. Taky se moc těším co uvidím v e-shopu, to puntíkovaný album bylo super a washi, enemelky prostě nádhera. Už se moc těším.
    Denisa Zdráhalová

    OdpovědětVymazat
  32. Přáníčko jako čestnou cenu prosím nééé! :-) Ale věřím, Ani, že máš zážitek na celý život. Moc díky za reportáž. A jeřábům dávám velké ANO! Lucie Faltová

    OdpovědětVymazat
  33. Ani paráááda :-)všechno krásné....já chci taky jeřáby :-) kůň :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Díky za report! Mám ráda fotky z veletrhů, vždycky si představuju, že tam jsem a kochám se naživo. Nejvíc mě pobavil Ken!
    A asi budu potřebovat nějakého papírového jeřába :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Pigmentové barvičky, s chlapem samé srandičky, ať už je to všechno doma, už teď mě chytá strašné kóma!

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to je tedy nádhera. Ja bych tam asi dostala infarkt, hlavně z těch letních kolekcí. Třeba se tam jednou taky vyjedu podívat. Balíček vypadá moc hezky, zkusím tedy štěstí.

    OdpovědětVymazat
  37. To je nádhera, se mnou by to tam asi seklo, a byla bych jak Homolková, ze všeho vykulená :) Děkuju za krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ach to je krásy, hned se mi chce zase něco lepit. Být na místě činu tak jdou na mě infarktove stavy. Ken a enamelky nemají chybu, asi dneska ve snech uvidím jen samé pastelové tečky :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Oooo hooo..to je kraaasa, ja bych moc prosila o kolekci papiru od Doodlebug, enamelky a i klidne flitryyyy...me taky nelosuj..:-)

    OdpovědětVymazat
  40. Vidím, že jsi se nebudila :-) Nejvíc mě pobavilo tvoření u Bo Bunny, pozvánku od muže bych zřejmě také neodmítla a přání... vzpomínka na celý život. Věřím, že si už takové nevyrobíš :-D

    OdpovědětVymazat
  41. Skvělý výlet. Já bych musela vyrazit minimálně s 30 tis.v peněžence.Všechno bych chtěla pro sebe :-D A u stánku HS by se mi rozjela pumpa :-D taková krása!! Jednou snad taky vyrazím. Moc hezký článek

    OdpovědětVymazat
  42. No ty blaho, ja tam chci takyyyyyy :-D

    OdpovědětVymazat
  43. Teda, hned bych jela taky!!!! Toooolik inspirace!! Muselo to být parádní. Možná dobře, že to není u nás, protože ani nechci pomyslet, kolik peněz bych tam byla schopná utratit :-D

    OdpovědětVymazat
  44. Tolik nádherných věcí pohromadě, připadala bych si tam jak Alenka v říši divů. Nejvíc mě dostaly enamelky a nová razítka.

    OdpovědětVymazat
  45. Skvělá reportáž :) A ty barvičky, nádhera. Jdu někam zamknout prasátko - hezky s ním počkám, až budou všechny ty krásné novinky skladem :)

    OdpovědětVymazat
  46. Keby som tam bola ja, tak by ma odtiaľ museli odtiahnuť:-D

    OdpovědětVymazat
  47. Ty jo, tam bych se jednou taky chtěla podívat :) Ken je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  48. Parádní reportáž :-) Že by nás po téhle nezapomenutelné veletržní zkušenosti brzy čekalo rozšíření týmu PA o nějakého glittermana s vlastním měsíčním CARD KITEM (samozřejmě včetně inspirativních návodů JAK NA TO)? ;-) ;-) ;-) Jiřka

    OdpovědětVymazat
  49. Juuuu, všechno je parádní ☺ tam by se mi líbilo �� tech enamelek, washi pásek... ��

    OdpovědětVymazat
  50. Ken od Barbie :-)))) No já padnu!! Super reportáž, Ani :) Asi bych se tímhle fešákem taky nechala zlákat :-))))

    OdpovědětVymazat
  51. Tam to muselo být super ;-) díky za parádní článek :-) jinak ten "chlap" mě děsí :-D

    OdpovědětVymazat
  52. Hihi nejosklivejsi pranicko jsem so taky vyrobila :))))) na veletrhu jsem stravila dva uzasne dny, no ja testovala hlavne ruzne barvicky a fixy pro vymalovavani achich jen hodinu jsem sedela u Kuretake to byl raj :))

    OdpovědětVymazat
  53. Teda paráda! Závidím, muselo to tam být super :-) A ty enamelky takhle pohromadě, chci všechny :-D Už se moc těším, jaké novinky pro nás objednáte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. krásný článek skvělá atmosféra. Myslím si že to bylo super. A těším se na spousty nových věcí u vás v obchůdku.

      Vymazat
    2. Věra Anastázie Havlíčková alias wěrgl...:)

      Vymazat
  54. Moc bych chtěla alespoň jednou vidět tu nádheru na vlastní oči. To by byla paráda. Byla bych jako Alenka v říši divů.

    OdpovědětVymazat
  55. Keby si nabudúce nemala s kým ísť, rada sa pridám :-) Ani som netušila, že takýto veľtrh existuje. Samozrejme, teším sa na novinky v e-shope a ako vidím, nie sama. Toľko nedočkavých zákazníkov! Chvíľu mi trvalo, než som sa prehrýzla cez to množstvo nadšených komentárov.
    Andrea Trokanová

    OdpovědětVymazat
  56. Děvčata, tak předně děkuju za ty nejbáječnější komentáře, pobavila jsem se moc!

    Velké losování proběhlo a máme 6 výherkyň:
    Soňa Drdíková
    Petra B
    Jaaja
    Lucie Faltová
    Dankafoto
    Tereza

    Prosím pošlete mi email na atelier@paperoamo.cz, ať vím, komu poslat výhru :)

    OdpovědětVymazat
  57. Jeee děkuji :-) Budu se těšit!

    OdpovědětVymazat
  58. jupí, děkujuuu, mám velkou radost a moc se těším ;)
    Soňa Drdlíková

    OdpovědětVymazat
  59. Děkuju Ani, mám radost! :o)
    Lucie Faltová

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover