úterý 9. února 2016

Co je nového ...

Novinkové kolekce od Crate Paper
Lucie  
Přiznám se, že nové kolekce moc nesleduju, většinu papírů a kartiček pro Project Life si kupuju v digitální podobě. Hlavně proto, že si je ráda upravím podle sebe a nebo vytisknu jen ty, které opravdu použiju, a tak se mi nehromadí materiál. Co ale kupuju vždy jsou samolepky (většinou zlaté), občas výseky, wood veneer a nějaký ten papír, když se mi moc líbí.

Kvůli tomuhle článku jsem tedy prozkoumala, co je nového ve světě scrapbookingu a jaké nové kolekce se chystají...a hned bych si něco pořídila :)



Třeba další dítě, abych mohla použít novou úžasnou kolekci od Crate Paper - LITTLE YOU



pro holčičku

pro chlapečka
spousta papírových výseků


razítka
roztomilé svorky

 .. a něžné papíry




Mám takové tušení, že hned, jak bude tahle kolekce v eshopu, pořídím si pár nezbytností i bez dalšího dítěte.


A ještě jedna ňuňuňu novinka od Crate Paper - HELLO,LOVE




 

Také se vám tolik líbí?

5 komentářů:

  1. Sice to není můj šálek čaje, ale i tak bych si vybrala 2-3 papíry :). Hezké shrnutí novinek :).

    OdpovědětVymazat
  2. Chci snad vše!!! To jsou nádhery!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je všechno naprostá krása!

    OdpovědětVymazat
  4. Má krevní skupina. Božska roztomilost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Woow - nádherné kolekce ... Sice srdíčkovské motivy nesbírám, ale i ta zamilovaná kolekce je super. A ta klukovská je prostě boží!!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover