čtvrtek 25. února 2016

Challenge 2/2016 - hlasování


Ani v únoru jste se nezalekly přísných podmínek, které na na vás vymyslela LEA 
a poslali jste nám hromadu krásných projektů. Kdo to u vás vyhraje tentokrát?



PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do nedělní půlnoci a v pondělí 29.2. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

ADÉLA

ANDREA

EVA

IVANA

JANA

LUCIA N.

LUCIE M.

 MARTINA

MÍŠA

PETRA

TEREZA

VERONIKA

34 komentářů:

  1. Moc krásné projekty, celou dobu jsem myslela, že budu hlasovat pro Adélu, ale poslední projekt to změnil. Hlasuji tedy pro Veroniku :).

    OdpovědětVymazat
  2. Takže jsem to musela projet pořádně.. na první pohled mě zaujala stránka Jany, ale nenašla jsem cákance, ovšem při pořádném pohledu ano, takže za mě jasně hlas pro Janu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda holky, to je krasy..nadherneee...tezke rozhodnout, kazda tam mate neco jedinecneho...za me tedy Veronika..😊

    OdpovědětVymazat
  4. Opět je těžké vybrat jenom jednoho jak jsou projekty krásné, ale nakonec to u mě vyhrála Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Můj hlas patří tentokrát JANĚ, nádherně jednoduchá a čistá stránka.

    OdpovědětVymazat
  6. Devčátka! Všechny to máte úžasné, krásné a dokonalé!!! Vzhledem k tomu, že jsem challenge vymýšlela, tak můj hlas máte všechny! Což se samozřejmě nepočítá :D Takže pokud bude hlasování nerozhodné, tak pak možná... :D

    OdpovědětVymazat
  7. Devcata, jste dobre, ze jste to daly! Protoze LEA nevymysli jednoduche podminky :) Moje favorite jsou Jana a Veronika a oba projekty se mi libi stejne. Ale, precetla jsem si znovu podminky zadani a horke embosovani, ktere v podminkach nebylo. Proto hlas pro Janu (A high five rebelce Veronice ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí, a to embosování, je přes hvězdičkovou šablonu natupované versamark a pak teda horkovzduška :-) - takže tam je použití té šablony. (Pokud si myslela můj projekt :-) ) Verča Sembolová

      Vymazat
  8. Všechny to máte krásné... ale nemohu jinak... za mě Míša!

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi úplně všechny stránky :-) Ale hlasovat můžu jen pro jednu, takže JANA :-) Jiřka D.

    OdpovědětVymazat
  10. Fakt nádhera a byla to super výzva. Takže díky Leuš za ni.
    Mě nejvíc zaujala stránka, kterou vytvořila Andrea. (hlasuje Verča Sembolová)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné projekty, ale musím posuzovat "přísně" podle zadání (např. použití jen dvou čtvrtek, atp.), takže můj hlas patří Janě...

    OdpovědětVymazat
  12. Krasné stránky. Nejvíc ale zaujala Verča :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo, konečně jsem i já spokojená se svou třicítkou. Jak je nedělám, tak toto byla opravdu výzva. (Verča S.)

      Vymazat
  13. Mě naprosto okouzlila stránka Jany:-) ale jste statečné a šikovné všechny že jste to daly!

    OdpovědětVymazat
  14. Všechny jsou projekty jsou top! Jste šikovné holky! Hlasuji pro Martinu, protože ta fotka je prostě boží :)

    OdpovědětVymazat
  15. vubec nechapu, jak jste takove krasy mohly stvorit ... Leus je drsna a vy neuveritelne! velmi efektni je stranka Jany, vubec si nedokazu predstavit to vymerovani, strihani (siti jo) .. tedy hlas pro Janu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíce se mi líbí Jana, takové jednoduché a svěží, kápla mi do noty.
    Všechny jste šikovné ženské!! (snad tma není žádný chlap, abych neurazila) :)

    OdpovědětVymazat
  17. Všem Vám moc děkuji za hlasy, mám z nich obrovskou radost! Ostatní děvčata obdivuji - každá stránka mi přišla úžasná a na každé je něco, co mne totálně nadchlo. Všem nám tedy přeji další elán a radost z tvoření a těším se na další výzvy - nevím jak to máte Vy, ale mně posouvají dál. Každopádně, Leo, děkuji za inspiraci!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover