čtvrtek 18. února 2016

CARDMAKING day

Spotlight coloring / Bodové vyfarbenie
Valeria

Prajem vám všetkým krásny deň ,
opäť mi pripadla milá povinnosť ukázať vám novú techniku resp. nápad, ktorý môžete použiť na svojich pohľadniciach. Tento mesiac som sa rozhodla pre Spotlight coloring alebo Bodové vyfarbenie.


Začnite tým, že si vytvoríte základ - teda vlastný vzor na papieri. Môžete si vybrať len náhodné zoskupenie prvkov  ...


... alebo si vytvoriť hlavný bod a okolo neho postupne opečiatkovať ďalšie vzory. Mimoriadne sa hodia všetky mini pečiatky, ktoré neviete za normálnych okolností využiť :)


Potom si vytvoríte papierové masky. Využila som kruh aj srdce ... asi som bola ovplyvnená všadeprítomných Valentínskym ošiaľom :) Budeme potrebovať pozitívnu aj negatívnu časť. Prosím nič nevyhadzujte.  


Princípom tejto techniky je, že časť obrázka je nezafarbená / šedé, sivé tóny/ a ústredný motív je vyfarbený.  Výslednej pohľadnici to dodáva krásny kontrast. Rozhodla som sa, že pozadie nemusí byť len hnedé. Zvolila som zelené odtiene Distress Inks. Hlavný motív si chráňte pripravenou papierovou maskou.


Práve prichádza čas kedy využijeme aj negatívny papierový výrez. Nalepte masku na pozadie aj na hlavný motív a opäť blendujte.


Keď už je všetko pripravené, vyfarbíme si aj posledný nevyfarbený komponent na pohľadnici. 


Možnosti sú naozaj neobmedzené.


Finálne pohľadnice vyzerajú takto. Sú viac farebné než zvyčajne pretože som využila moje Zig Clean Color Real Brush Markers. Vždy ma tá farebnosť prekvapí :)





Dúfam, že vás dnešná pohľadnicová technika zaujala a využijete ju aj v praxi :)

Krásny zvyšok dňa vám prajem. 
Valika 

11 komentářů:

Pin It button on image hover