pondělí 7. září 2015

RODINA Papero amo

Opět představujeme jednu z našich milých zákaznic - členku rodiny Papero amo. Vybíráme si je z projektů v naší galerii na Pinterestu, a tento měsíc nás nejvíce zaujala tvorba Janky. Seznamte se :)

JANKA SOLMOSIOVÁ


Jak dlouho se věnuješ scrapbookingu?  
Scrapbooking som objavila začiatkom roku  2013 na internete, keď som sa snažila nájsť nejakú originálnu pohľadnicu pre kamarátku. Následne som natrafila na magický výraz ‚project life‘ a potom to už bol iba krôčik k tomu, aby som vyskúšala vytvoriť niečo aj sama. Scrapbooking pre mňa znamená úžasný relax a formu tvorivej sebarealizácie. 

Co nejraději tvoříš (přáníčka, stránky, PL, mixed media…) 
Najradšej tvorím určite pohľadnice, ktoré reálne niekomu pošlem alebo osobne odovzdám k nejakému sviatku.  Vytvorila som už aj 2 – 3 scrapbookingové albumy, ale tie su z môjho pohľadu omnoho náročnejšie. 

Jaké jsou Tvé TŘI nejoblíbenější produkty z PA shopu a proč? 
Veľmi sa mi páčia scrapbookingové mini albumy vo veľkosti instagramových fotiek. Dajú sa pomerne rýchlo a jednoducho  vyskladať  a môžu poslúžiť ako krásny darček pri rôznych príležitostiach. Potom určite samolepiace abecedy (thickers napr. od American crafts), ktoré vedia ozvláštniť akýkoľvek projekt. A samozrejme razítka rôznych druhov, najmä tie s abecedou napr. od Lawn fawn. 

Tvůj nej designer, vzor, výrobce?
Páči sa mi tvorba Lucie Barabas, Daniely Dekanovej i Kristíny Čepčekovej. Zo zahraničných umelcov priebežne sledujem na internete Kristinu Werner a Jennifer Mcguire. Čo sa týka výrobcov sú to napríklad We R Memory Keepers, Simple Stories a Kaisercraft.

Tvá nejdražší objednávka :))) 
Najväčšie objednávky som robievala v čase, ked som scrapbooking objavila a ‚nutne‘ som potrebovala všetky tvorítka a materiál, ktoré boli v ponuke. Postupne som zistila, že niektoré veci ani reálne nevyužívam, takže už omnoho viac zvažujem, co vhodím do košíka. Ale každý Váš e-mail s fotkami naskladnených noviniek predstavuje vysoké riziko! :)

Kdybys vyhrála v loterii, co by sis koupila, po čem nejvíc toužíš?
Zo scrapbookingového sveta by to bol asi Big Shot s príslušenstvom. 

Jaký byl Tvůj neoblíbenější Creative/Simple/PL kit, jež odebíráš? 
Najviac sa mi páči Simple kit, pretože obsahuje ľahko kombinovateľné prvky. 

Co uděláš, když Ti přijde balíček s kitem/materiálem z PA? 
Najprv sa snažím spomenúť si na všetko, čo som si u Vás objednala, keďže zvyčajne objednávam prostredníctvom rezervácií, ktoré si potom dávam zasielať naraz. :) Potom sa snažím otvoriť krabicu bez toho, aby som poškodila jej obsah alebo seba. A následne rozbaľujem a obdivujem ten krásny obsah. A samozrejme vždy sa veľmi poteším bonusovým darčekom, ktoré od PA v balíčku nájdem. :) 

A nakonec nám pověz, co Ti dělá radost mimo scrapbookingu. Co prostě ráda děláš, když zrovna nelepíš :) 
Vo voľnom čase sa venujem fotografovaniu, rada čítam, cestujem a venujem sa rodine a priateľom. 

MOJE TVORBA








1 komentář:

  1. zase další sympatická duše ... já tu tvoji slovenčinu prostě zbožňuju ..

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover