sobota 14. února 2015

PROJECT LIFE day

KARTIČKA Z FOTKY
Lea

Dnes pro vás mám takový rychlý tip :-). Určitě se vám někdy stalo, že jste v některém týdnu potřebovaly zakomponovat fotku na šířku, ale nehodila se vám do žádné kapsy, protože máte zrovna čtvercové nebo na výšku. Nevzdávejte se a ani fotku nijak neupravujte. Z fotky si jednoduše vytvořte kartičku. Spotřebujete různé zbytky a vyřešíte problém :-)

Návod ani postup není potřeba, stačí jedna malá ukázka ode mě 



A jedna ukázka od Celine Navarro (zdroj Pinterest)


Já tento tip určitě využiju v 6. týdnu, ale až se k němu dostanu :-).
Pěkný PL day :-)

4 komentáře:

  1. Super nápad :-) Díky za tip :-) Takových fotek mám spoooooustu :-))

    OdpovědětVymazat
  2. chapu to tak, ze ji orezes, nebo vyvolas uz mensi? ta tvoje karticka se mi libi hooooodneeee!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover