čtvrtek 26. února 2015

Challenge 2/2015 - hlasování

I v únoru jste nám poslali neuvěřitelné množství krásných projektů do CHALLENGE podle Olinky - a my z nich máme velkou radost! Ale vybrat ten nej? To radši necháme na vás :) Pojďte dát hlas tomu nejlepšímu!


PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do páteční půlnoci a v sobotu 28.2. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

ÁJA

BÁRA

EVA B.

EVA

IVA

JANKA

JITKA

KLÁRA

LUCIA

LUCKA

MARCELA

MARCIDAG

 MÍŠA

PAVLA

TEREZA

24 komentářů:

  1. Mě se nejvíc líbí stránka od Janky :-)
    Klára B.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja davam svoj hlas Míše :-) aj ked tam mam vlastny vytvor ;) a vsetky su krasne

    OdpovědětVymazat
  3. Páááni, teda pardón, dááámy...takových krásných projektů, fakt nevím na první kuk, co se mi nejvíce líbí...budu muset ještě několikrát projet sem a tam :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě rozhodně Lucky srdíčko ze zbytečků papírů, super nápad. O víkend jsem zkoušela prošít kartičku na stroji a obdivuji všechny, kdo to zvládají, já si jen tak tak zachránila prsty. Zaneta D.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuju Inmynecessaire za pochvalu, která zahřála, ale musím se přiznat, že tentokrát jsem se inspirovala Paige Evans a její srdcovou stránkou. Jinak klobouk dolů všem, je opravdu těžké vybrat jen jeden projekt. Nakonec svůj hlas daruju Lucii za šedorůžové přání.

    OdpovědětVymazat
  6. Hlasovani o techto projektech fakt neni jednoduche. Davam hlas Lucii za sedoruzove prani. Ale uprimne libi se mi kazdy z vasich projektu, kazdy je pecka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné to máte holky všechny. U mně ale vítězí přání od Evy B. Nádherné!

    OdpovědětVymazat
  8. Opět mnoho krásných projektů. Svůj hlas tentokrát dávám stránce s miminkem od Ivy :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hlasuji pro Ivu. Strapbooková stránka.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se nejvíc asi líbí stránka od Míši, krásně něžná :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Hlas pro Lucku - srdíčková stránka .-) Zuzana K.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak toto je dávka nádhery a veľmi ťažko sa rozhoduje!! :) Favoritov mám až 7!! Ale dávam hlas prekrásnej, jemnučkej a a prepracovej stránke od Mišky. Veľmi ma očarila svojou roztomilosťou :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ackoli tu mam sama svou stranku, tak bych rada dala hlas Terezce s pranickem - krasne zive barvy - ten pro koho bude, bude mit urcite velikou radost :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné a nejvíce se mi líbí stránka od Míši. Takže dávám hlas Míše. Veronika Sembolová

    OdpovědětVymazat
  15. Michaela Paličková27. února 2015 v 12:34

    Hlasuji pro Míšu. Jemné, něžné, čisté, prostě nádhera!

    OdpovědětVymazat
  16. Teda za mě nej Iva a Míša, ale můj hlas dostává Míša. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. to je takovych nadhernych projektu .... ted si dovolim mensi elaborat sveho uvazovani ... fotografie je pro me velmi dulezita, strasne se mi libi Janky stranka, to je MM koncert, ale mrzi me, ze veskera ta krasa potlacuje fotografii. Srdicko ze zbytku je bajecne, na prvni pohled mne upoutalo a to prositi .... takze pro me tezke rozhodovani mezi Misou a Ivou ... a nakonec davam hlas Ive, srdicka jsou originalni a efektni! Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc krat diiiiiki :) srdicka dali trochu zabrat (rucne vyrezavala), ale vysledok aj mna samu prekvapil :)

      Vymazat
  18. No ... Tak jako myslím, že tolik "profi" projektů jsme tady snad ještě neměli :) Neuvěřitelné, jaké krásné projekty jste vytvořily ... Ale jelikož si musí vybrat jen jeden, tak hlasuji pro scrapbookovou stránku IVY :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover