úterý 5. srpna 2014

PROJECT LIFE - mini album!

MINI ALBUM pro všechny!

Určitě jste si už všimly, že se naše nabídka Project life produktů rozšířila o krásně barevná MINI ALBA. Tato koženková alba mají velikost cca 27 x 23 cm a naskládat do nich můžete 80 fotografií o velikosti 10x15 cm a 80 kartiček o velikosti 3x4. 


POUŽITÍ

Mini alba mají spoustu různých využití. Když se pořádně zamyslíte, určitě najdete mnoho témat, která by se dala právě v minialbu zpracovat. Můžete vyzkoušet například:

  • cestovatelské album (vzpomínky z dovolené)
  • svatební album
  • album jako dárek k narození miminka
  • historie rodiny
  • recepty
  • kniha hostů 
  • dětské výkresy, výrobky
  • album k výročí svatby
  • album k narozeninám
  • album pro teenagery
  • vzpomínky z Vašeho dětství
  • album domácího mazlíčka

SVATEBNÍ KNIHA HOSTŮ

Na svatbu mých dobrých kamarádů jsem vytvořila svatební knihu hostů. Stačilo mi k tomu Ivory Mini Album, Mini kit od Amy Tangerine a fotografie ženicha a nevěsty. 


Barvu alba jsem vybírala podle barvy celé svatby. Vyvolala jsem si asi 50 fotografií a vybrala jsem k nim barevně ladící kartičky a vše jednoduše nastrkala do alba. 


Do kapsičky na přední stranu jsem vytvořila kartičku 3x4 se jmény ženicha a nevěsty a datem svatby. 


Na vnitřní obal alba jsem přilepila kartičku s instrukcemi pro vyplňování alba. Každý svatebčan si měl vybrat jednu z kartiček, vytáhnout ji z alba, napsat vzkaz novomanželům a kartičku vložit zpět. 



Ukázky z alba:



Máte nápad, jak jinak využít své mini album? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover