úterý 21. ledna 2014

Narozeninovou sadu razítek vyhrává...

KATKA TRUNEČKOVÁ

za neuvěřitelných 137 smysluplných a použitelných kombinací!
K razítkům dostává ještě 20 % slevu na našem eshopu.


Slevu 20 % na www.paperoamo.cz získávají za rychlost a počet kombinací také

Katka Majorová a Šárka (Sára)

GRATULUJEME!

10 komentářů:

  1. Gratuluji a obdivuji. Já nepřišla ani na polovinu.

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace! Já jich měla 93 a to jsem si nebyla jistá, jestli jsou některé použitelné :-) Docela by stálo za to všech těch 137 kombinací někde vyvěsit - co Katko??? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni chystám se na to :) Ona jich Katka měla ještě o moc víc, taky jsem jí to promazala ale zbylo jich tolik! Šla na to velice vědecky s tabulkou :))

      Vymazat
  3. Juchuuuuuu! Mockrat dekuji za super vyhru holky a ostatnim za gratulace! Mam fakt radost, ponevadz jsem ve scrapu zatim nikdy nevyhrala. Na razitka uz se moc tesim. ;)
    Moni, posilala jsem jich nakonec 210 a skoncila jsem hlavne proto, ze uz jsem proste nemohla a taky uz jsem ztracela prehled o tom, co uz jsem vsechno napsala a co se opakuje... Ale jak naznacila Anicka, hodne mi pomohl system, kterym jsem to delala + Excel, muj partak z prace. ;D
    Jsem zvedava, ktere kombinace jsou ty smysluplne a jeste vic na ty co smysl nedavaly (nedivim se, nejakou redukci jsem ocekavala). :)

    OdpovědětVymazat
  4. gratulace veliká vítězce a klobouk dolů!
    A samozřejmě moc a moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééé, taky moc děkuji a gratuluji spoluvýherkyním. Já skončila, když se jsem si myslela, že už píšu hlouposti.

    OdpovědětVymazat
  6. Nj, úplně jsem vám holky zapoměla spolu-pogratulovat v tom překvapení :) omlouvam se a taky dodatečně gratuluju - at se vám lépe nakupuje ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda a já myslela, kolik jich s 90 nemám :) To je něco! Gratuluji

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover