pátek 20. prosince 2013

5 essentials - LEA

Jelikož se vánoční svátky nezadržitelně blíží, tak je vcelku jasné, že z mých 5ti nejdůležitějších věcí na tento měsíc vykouzlíme krásně zabalené dárky.


Budeme potřebovat:

1. papírové sáčky Bo Bunny
2. krásný motouzek Garn und Mehr  
3. papírové rozety
4. silikonové razítko z aktuálního CREATIVE KITU
5. dřevěné mini kolíčky


No a samozřejmě dárky, které potřebujeme zabalit :). Já jsem balila drobnosti pro své kamarádky.Na tomto stylu balení není pochopitelně nic objevného. Před časem nám podobný styl ukázala i Pavlína. 


Já jsem si říkala, že takhle před Vánoci malé připomenutí nikomu neuškodí a třeba se právě vám bude něco podobného hodit :). Znám to podle sebe… Někdy se mi něco líbí, ale není zrovna příležitost k využití. Když by se pak taková příležitost našla, tak je zase myšlenka uschována hluboko a ne a ne se přihlásit.



Postup není složitý, takže není potřeba se o něm nějak rozepisovat :)


Přeji příjemné balení!

7 komentářů:

  1. V jednoduchosti je krása. Perfektné :-). Takéto balenie do sáčkov - papierových mám najradšej. Krásne sviatky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné! A já pořád tápala, co by se s těmi papírovými sáčky dalo vykoumat :-)) A mimochodem - krásný svícínek :-))

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover