pátek 23. srpna 2013

DIY recy deníky

Recy zápisníčky si pro náš páteční DIY návod připravila LUCIA - pojďte se s ní elegantně zbavit zbytečků papírů, a obdarovat těmito krásnými zápisníčky své blízké :)

RECY  ZÁPISNÍČKY


Ak radi vyrábate rôzne zápisníky a mini zošitky tak ako ja, určite máte kopec papierových zbytkov. Ja si tie väčšie odkladám, lebo si poviem, že veď sa mi ešte zídu. Nakoniec sa mi väčšinou nezídu, ale vymyslela som si takéto ich využitie: odrezky môžete použiť na výrobu mini-notesu. Mať po ruke zopár ústrižkov na pracovnom stole pokope, pekne upravené, sa vždy zíde :)

Budeme potrebovať:

papierové zbytky
zošívačku (spinkovačku)
maskovaciu pásku
pomôcky (nožnice, pravítko,orezávak)



1. Zo zbytkov naukladáme na seba niekoľko hárkov vo viac-menej rovnakej veľkosti.


2. Orežeme ich do požadovanej veľkosti. 


3. Papiere zopneme zošívačkou na jednej strane. Môžeme ich však najprv zopnúť a až potom orezať, aspoň sa nám papiere nebudú hýbať. (Na to som prišla až potom)


4. Zopnutú stranu teraz prelepíme maskovacou páskou (aby sme trochu viac zakryli spinky, hlavne zo zadnej strany, kde sú trochu ostré).


5. Rovnakú stranu prelepíme farebnými washi páskami.


6. Pre krajší efekt ešte previažeme špagátom, bakers twine alebo mašľou a hotovo :)



2 komentáře:

Pin It button on image hover