úterý 30. dubna 2013

Challege - Love...for food

CHALLENGE 


Květen neboli Máj, byl lásky čas... A my jsme se rozhodly, že je na čase ukázat, co že to tedy opravdu milujeme - no JÍDLO přece :) Pojďte se s námi podělit o to, co máte nejraději, jak jste se tenkrát přecpali toho vy-ni-ka-jí-cí-ho dortu na oslavě u babičky, nebo jaké mořské potvory jste ochutnali na poslední dovolené v Chorvatsku... a když slíbíme, že budeme moc a moc hodné...třeba nám pošlete svůj tajný recept na váš vychvalovaný moučník :)

ZADÁNÍ

Vytvořte stránku, přání nebo jiný papírový projekt
  • Téma: Love...for food aneb... Milujeme jídlo. Vytvořte projekt, ve kterém ukážete vaši vášeň k jídlu, vaření, pečení nebo prostě jenom konzumování jídla :) K projektu pošlete vás oblíbený recept na cokoliv - toto jídlo může, ale nemusí být zobrazeno v projektu. Recepty zveřejníme spolu s projekty :)
  • Podmínka: vlastní pozadí (vytvořte projekt na vlastnoručně vyrobeném pozadí - sprejujte, barvěte, použijte gesso, embosování, prostě cokoliv co potřebujete k vytvoření VAŠEHO originálního pozadí jako třeba v Technice měsíce)
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do 20. května na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 21.5. a hlasovat budeme do 25.5.

!!! SPECIÁLNÍ AKCE K CHALLENGE !!!

Nakupte na www.paperoamo.cz do 15.5. za více než 500 Kč a dostanete ZDARMA 2 KS bílých čtvrtek 12x12 na výrobu stránky do challenge :) 
Do poznámky k objednávce napište heslo "CHALLENGE".

VÝHRA
American Crafts, kolekce Dear Lizzy - modrá glitrová písmenka thickers
American Crafts, kolekce My girl - nalepovací ozdoby Hula Hoop
Little Yellow bicycle - korkové samolepící ozdoby
Lawn Fawn -  silikonová razítka Flying by


UKÁZKOVÝ PROJEKT (Anna Norman)


U nás právě teď frčí grilování, nebo jak bych měla správně říkat - Barbeque, zkráceně BBQProtože já sama toho moc nenavařím, dobrovolně jsem se pasovala do role pomocníka, a pilně krájím ingredience pro šéfkuchaře, kterým je pan Norman. No, co vám budu vykládat, je to chlap, takže při vaření zašpiní i to nádobí co nemáme - ale navaří, je to výborné, tak si snad ani nemůžu stěžovat :) Na grilování je vynikající to, že nádobí prostě neexistuje, takže se mu vůbec nebráním. Co začala sezóna, grilovali jsme už asi pětkrát a protože nám hned napoprvé zachutnaly špízy, děláme je teď pořád a čekáme kdy se nám omrzí. Vytvořit stránku o jídle tedy bylo velice jednoduché. Ze sobotní párty stačilo vytisknou fotky a šlo se na věc :)

Pozadí jsem pojala velice minimalisticky. Stačilo jedno stříknutí sprejem odstínu Manila od Studio Calico přes pěnová písmenka od Amy Tangerine
Po zaschnutí barvy jsem písmena odlepila a posunula je pár milimetrů vlevo, aby byly vidět na papíře. 


Na spodní část čtvrtky jsem zase použila šablonu a embosovací prášek. Nápis PARTY jsem vytvořila za pomocí pěnových písmen, které jsem natřela Glossy Accents a posypala glitry (díky Lei:). Glitry jsou mimochodem momentálně velice v módě a nikdy bych nevěřila že je použiji, ale už to na mě taky přišlo a jsem nadšená! 


Pod první fotku jsem vsunula fantastické korkové vlaječky od Little Yellow Bicycle a nalevo od fotky jsem nalepila pár vellumových nalepovacích šipek od Studio Calico.


V kapse od košile jsem ráno našla vršky od belgických piv, které jsme ochutnávali. Já vždycky všechno schovávám a říkám, že "se to bude hodit", ale tentokrát se to hodilo opravdu neuvěřitelně brzy. Vzala jsem malinkaté kladívko a pěkně víčko zplacatila, podlepila pěnovým polštářkem a nalepila do rohu druhé fotky.  


No a pak přišla zásadní otázka - kam s receptem? Nemusíte ho samozřejmě na své stránce mít, ale mě to přišlo jako bezva nápad a tak jsem použila dlouho syslené samolepící kapsy od Amy Tangerine a recept jsem do ní vsunula. Pak už stačilo přidat journaling a pár enamelových ozdob a bylo hotovo. 


A ještě tedy recept - no recept... já v tomto musím trošku podvádět, protože recept na špízy prostě neexistuje :) Ale povím vám, co tam vždycky dáváme - všechno nakrájené na stejně velké kousky:

  • kuřecí prsa
  • vepřový bok
  • paprika
  • cuketa
  • cibule
  • žampiony

Vše to ve stejném pořadí napíchnu na špejli minimálně 2x, pak už se to potře nějakou kořenící směsí a šup s tím na gril! Myslím, že nám v lednici ještě jeden zbyl, tak se na něj jdu podívat... Těšíme se na vaše výtvory, fotografie a hlavně na recepty! 

3 komentáře:

  1. Vidím, žes použila jenom jeden z těch mnoha vršků, co tam po degustaci našich mužů zůstalo. Pls, schovej mi taky jeden, ten nápad je super!!

    OdpovědětVymazat
  2. Stránka je parádní a nápad naprosto luxusní. Jsem mlsná :-) takže určitě budu sledovat příspěvky :-))))) A víčko od lahve, je nejen super nápad ale i autentická vzpomínka :-)Tleskám, moc se mi to líbí....

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko co dodat - stránka i téma je boží !!!!!
    Už se těším na projekty a jdu vymyslet ten svůj :-))

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover