sobota 2. února 2013

Sketch na únor / February sketch

Na začátku každého měsíce vám přinášíme nový sketch a scrapbookovu stránku vytvořenou právě podle něj. Na únor tu máme něco minimalistického, trocha spreje, barviček - no prostě si budeme hrát!

ÚNOROVÝ SKETCH

PROJEKT PODLE SKETCHE 


Při vytváření této scrapbookové stránky jsem použila čtvrtky I lowe scrap, které najdete na našem eshopu. Při vrstvení materiálů pod fotografii přišel na řadu průhledný papír


Konečně jsem se taky odvážila použít papírovou "dečku" - krajku, kterou jsem nastříkala barvou ve spreji. Přímo pod fotografii pak přišla ještě kartička s textem taktéž od ILS, a také bílá niť


Moje oblíbené průhledné samolepící kamínky a mini brads


Bublina s nápisem LOVE vystřihnutá z čtvrtky I Lowe Scrap z kolekce Why not? 


 Pod vlaječku s textem jsem použila kousek velumu a mini brads


Pokud vás tento sketch navnadí a inspiruje, podělte se s námi o vaše  výtvory - uděláme si malou galerii :) 
Stránky posílejte na atelier@paperoamo.cz nebo rovnou vkládejte do naší galerie ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover